sOmebodY watching On me

Thursday, 9 May 2013

just 2 weeks more

lagi 2 minggu ..

persiapan 98% dah siap... cuma tak membungkus barang2 untuk guest.. erm tu lagi 2 - 3 hari bley buat... skrg nih yg xsiap2 lg adalah baju nikah aku...adoi...anta bulan 3 kot akk....aritu kate sehari leh siap..=)

persiapan diri??

aku pon xtau nk siap ape..mungkin mental dan emosi... yelah..hidup lepas nih xkan sama dengan hidup skrg kan..sume nye akan berubah.. pergaulan..aktiviti ..semuanya.. and aku kerja pon xdapat lagi..hurm..stresss dibuatnye...

perasaan??

macam2 rasa ada dlam diri aku..aku nk cite pon xtau nk cite mcm mn..biar aku sorg je lah rase..korg nk kawen nnt korg raselah mcm mn aku rase..so perasaan tu xleh nk citer..harap2 sume nye akan baik..



"nothing gonna change my love for u..amin..."

1 comment:

sUke Ati nAk tulIs