sOmebodY watching On me

Saturday, 15 December 2012

design macam mana yg oke?OMD

again.. xbuat report lg..=)

bila mata dah menggatal tgk barang kawen2...jari jemari ketot gatal google-ing baju plakss..baju yg nak tempah nih aku nak pakai time akad nikah..tapi xtau nk bt baju ape...OMD! please..please..please..nak bt baju ape nihhh....haiyaaa...susah nk pilih disebbkan kerendahan yg dimiliki oleh diriku ini....dush..dush...takot nnt duk tunjuk design kat tailor...bila baju siap...nmpk gumuks plaks...itu ada salah OoooO...

photo bawah nih antara yg berkenan di hati...tapi xtau la kan nk buat macam mn...nk kena tunjuk kat tailor lgi...kot2 dia ade idea tambahan...hurmm....xsabar..xsabar..xsabar...mn satu ek?







apa untuk doorgift?

oke fine...sepatutnya sekarang nih time utk buat report PS..tapi skrg aku sebuk google-ing benda lain...
release kan otak jew..~

bawah nih antara barang2 yg aku teringin nak letak dalam balang comel yg aku nak beli nnt...tapi xtau nak letak yg mana satu.....korang rase?



jelly bean..macam kiuttt sgt..comel


ni pon comel...nyum2 dap!
biskut icing


ni mmg peberet kot!

biskut telinga mini

last but not least..

mossshhhiiimashmellowww~


owh..xtau nak pilih yg mana satu utk diletakkan dalam balang yg comel seperti dibawah...ohh yg balang yg masih bogel...nnt aku hias kasik baek punye.. xsaba...xsaba..xsaba~!!