sOmebodY watching On me

Wednesday, 4 April 2012

apa itu cinta ?

owh entri kali nih agak menggedik tajuk nye..

opkos sume org tau ape itu cinta.. tapi adekah sume org tau maksudnya..i think u ols taw sebut.. tapi xtau maksud..heheh... cinta itu subjektif... ape2 pon boleh ditafsirkan... kepada sape kita nk ungkap..kepada sape kita nak nyatakan... it depends~

for me..cinta tu datang dari satu situasi...mcm situasi kami..
situasi yang kita tak pernah nak duga... jika lambat aku bertindak... mungkin kita tak sedar ade orang yang syg pd kita kan? hehe.. make ur first step....xsalah!

kalo nak di ingat balik kisah aku tu.. kdang2 tergelak sendiri..korang tayah gelak.. sbb aku sorg je tau ape yg aku buat...aku mmg xpenah buat kat orang lain..hikhik... (>_<) .... gile oldskool!

cinta aku sekarang dah berjuta-juta lemon nih..
makin hari makin sayang... hukhuk... xsaba pulak nak tunggu masa tu.. dah makin hampir... tapi aku ape pon tak buat lagi... xpe..aku ade super mama... ngee..<3

dup dap dup dap dup dap!!!