sOmebodY watching On me

Wednesday, 11 January 2012

kenduri doa selamat

ni tuan punye belog yg cute..hahah

ni sebhgn gugurl kelas aku...sengal x?~


ni sebhgian makanan...
posing ngn sos pon buliyy~
lepas makan ade gosippsss skit2...



after abes sume exam..kelas aku decide bt kenduri doa selamat kat umah kak isma ngn sukri..selamat utk abes exam + selamat semester satu yg gile bapak susahnyeerr...dan juga kenduri kesyukuran sbb 4 dari sahabat kami akan pergi meninggalkan kami dan menyambung pendidikan di UPSI ..diorg dpt DPLI..dah tentu kompemnye kluo esok dapat keje...syok kan...kami nih belom tentu..insyaAllah ade rezeki esok ade la kan....harap2 macam tu lah...xde buat BBQ ke ape pon..just bawak2 makanan dr rumah..share2 gitu...and opkos aku masih merindui nasik lemak yg dimasak oleh kak isma...sedap bangat..2 kali aku tambah kaww..!kepada kawan2 ku semua..selesai sudah perjalanan semester 1 kite..harap segala memori suka dan duka kalian simpan dalam lipatan sejarah utk diguna pakai pada masa akan dtg...i lebbiiiuuuu alllss...jumpe lg next sem dgn harapan yg baru...

33 gugurlss + 7 bobooii...heheh....