sOmebodY watching On me

Monday, 1 October 2012

muntah monggek di broga

yurkss...

ape benda la title ghope tuh...


oke nih 1st trekking selepas beberapa lame nye aku x menyarung kasut timberland yg aku jumpe kat bundle tuh! last trip pon aku dah xigt g mn..hahahahha

disebabkan terlampau lama..badan pon dah lemau...xfit dah...lemak2 sume seronok bertempek kat badan nih kan.!syuh2x!sumpah aku mental naik bukit broga nih...(maluuuuuuuu)...bile nak smapi? brape lame lg? jauh lg ker?brape puncak tipu? dan yg plg syok...Mr montek selaku pepsycho terbaek aku...aku mmg mental dibuatnye...ngeeee....mencii!!!!


view dr atas: bandar semenyih

we all start treking kul 4 am mcm tuh...mmg gelap lg...treking punye treking...pesal aku rase mcm semput sgt mase nak naik tu..?aku layan jeee trek...layan punye layan..smpi je kat atas... .uwekkkkkkkkkkkkkkkkk... uweekkkkkkkkkkkkk...kluar habes charkueyteow + teh o ais aku tu...euwwwwwwwwwwwww.....mcm mna ini sume boley berlaku???!saat itu aku berjanji dah xmo naik dah!!..kikiki..gile lembik...dush..dush!!


laluan bukit broga

smpi atas....keadaan still gelap lg..so aku mmg xnmpk ape2 lg melainkan lampu2 kat bandar semenyih tuh..aku mmg xnmpk trek tu mcm mn rupenye...smpi je kat atas ade la dlm 10 org pendaki lain...pukul brape diorg smpi pon aku tak tau...
we all cr port utk rehat2 kan badan smntara nk tgu sunrise (konon!) smbil2 mata mengadap langit tuh.....zasssss....ade taik bintang lalu (wish2x) heheh...padahal khurafat sume tuh..ces! mmg santek sgt pagi tuh...bintang-bintang penuh!

view puncak
waktu: 6.30 am

view: bandar semenyih 
waktu: kul 6.45 am

aku xleh nak lelap...sbb nk tgk sunrise punye pasal....sejuk mmg x hengat la kan..!



view puncak
waktu: 7.00 am



yeay ^_^
sunriseee~


tempek gambo kite plak!


him!
Mr Montek


we!


ni la kasut yg beli kat bundle tuh!
kasut Mr montek xla..dia bnyk duit.leh ler beli brooks..kite xde duit nk bli~


patut ler aku muntah...punye pacakk!


yeay da berjaya turun..!!
tata sume~













No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs