sOmebodY watching On me

Monday, 3 September 2012

alfatihah sahabatku~

as salam..

Ya Allah...dah lama aku x on fb..so aku xtau ape2..pagi tadi officemate cakap ada budak UTHM eksiden..meninggal..kereta remuk macam kertas kene keronyok...aku tny..sapa nama dia..kesian nyaaa...

BALQIS AMIRA...hah???mcm pernah dengar...BALQIS AMIRA MAT HASSAN ker aku bertanya... kawan aku cakap YA! hati rasa mcm nk luruh...airmata nih mmg mengalir la..trus aku call dak kembara yg lain...rupa nya aku je yg xtau...T_T..mcm duduk dlm gua kan...

aku cuba gagahkan tgk kereta arwah yg remuk tu via metro online..mcm mn keadaan mayat bila tgk keadaan teruk mcm tuh...Ya Allah..xleh nk bayang...masa baca artikel tuh..mmg meremang je sume... lepas tu aku try bt keje semula...tapi...

masa nak buat keje tuh..satu2 kenangan dengan arwah...muncull...sebak!

yiep..setiap aduan rakyat yg ko luah kat aku...aku akan simpan yiep...kemas2 dlm sudut hati aku...aku rs mcm baru je lagi ko mengadu macam2 kat aku...aku rasa mcm xpercaya yiep...tp aku kena redha..ni sume dah ditentukan olehNya..

yiep..

aku doakan kau tenang di sana... aku dah mula rindu gelak tawa ko... rindu bile ko cakap laju2...

yiep..

apa yg mampu aku buat adalah...alfatihah.


2 comments:

  1. Al-fatihah buat arwah. Em, Nak tanye, arwah dulu ex-student semesti ke?

    ReplyDelete
  2. doakan arwah tenang kat sana..Alfatihah

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs