sOmebodY watching On me

Monday, 13 August 2012

Iftar kedua kami

oke ...burrrppppp..alhamdullillahh...selesai beriftar bersama kawan2 di restoran simpang tiga(RST), ipoh...
restoran nih menyediakan buffet serendah rm26 untuk dewasa dan rm 15 utk kanak2 (7 tahun ke atas)...
kat sini buffet dia macam2 ada...dari masakan moden...ke masakan padang.... sedapp OOo...xrugi laburkan duit tuh pegi makan kat sini...service pon bagus!aku rasa aku dah makan lebih dr 2 henggett!!! kami sampai kat RST kul 630 pm ..kami balik 9 pm..hahahahha....melantakkkk dan terus melantakk.. cuma aku nk pesan satu je..kalo g berbuka kat sini....minum air je dulu..then terus g solat..sebab surau dia kecik...nnt org ramai...nak makan lepas solat pon rasa lapang dada dah!!


antara muka yg suke interframee..

saya dah lama mengidam nak minum ayor sirap tu taw x!
akhirnya jumpa disini..sukeeee~

oke menyesal amik tauhu sumbat dia...xsedap...begedil sedap!
antara makanan yg kami rasa best!
sume nak hamek....last2 menolak sana sini...

kami bersama baby marissa....
bambam sgt hokey..
pipi dia salu kene cubit ngn we ols~


pappppp!!!

RM208..UTK 8 PAX..
berbaloi2x!!

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs