sOmebodY watching On me

Sunday, 8 April 2012

#Stage 1 part 2:pelamin

hey u ols... meh kita cite pasal pelamin anganku plak..hik hik..
btw, mula2 x pikir pon nak buat pelamin..bukan nk kawen lagi kan..tp disebabkan my aunt nak join utk majlis berkhatan my cousin.. Danish.. so its oke...the more the merrier rite... so, aku xnak bazir2 utk bayar mahal kat pelamin tu... so konon2 nak buat sendiri... kalo jadi..sbb aku nih xlah kreatif sgt kan... ngeee..~

kat bawah ni antara pelamin pilihan hati... simple but nice..~

pelamin pertama

yg nih dr mr.google..
tak ingat link dia..


pelamin kedua



ni dr album incik ramu..
time wedding mell & pia


pelamin ketiga


yg nih plak dari album kak aqyl n iftitah
senior mase teknik dulu..


hah!!..tu lah pelamin yg aku dok pikir2 2 3 hari nih... agak2 rajin ke nak buat origami tuh!!?? hahha... aku pun x tau..kena lipat sehari satu gamaknye...=)

2 comments:

  1. Kertas apa yang digunakan ye? Saya pun plan nak buat macan nie jugak, simple but nice. . Boleh kongsi sikit kalau tahu?

    ReplyDelete
  2. hi awak...

    dia gune wrapping paper je..=)

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs