sOmebodY watching On me

Wednesday, 25 January 2012

Trip jadi x jadi


we ols ke Cameron Highland...pi beraya kat tempat sejuk plak.padehal panaih nak mampuih atas tuh..haha...


ini dia
Mr Montek

montel kan?

ahaks~

ni saya

comel kan.

ahaks~


ini kami..

weee..
chocolate love

ahaks..gedik~


mula2 sy rs nk merajuk x mo pegi..gedik kan saya..saya diam lame2..nasib la pandai pujuk..kalo x, mmg tak mo pegi..huh! tamo kawan, weksss...sgt enjoy cuti kali nih...sangat best sbb jumpe montel ..tu je pon sbb yg best..ahaks~ tapi kan ..trip ni sgt meninggalkann kesaaaaaaaaaaan amat dalam pada diri ku ini...sebab








..






..





..err sebab






..







..



saya jatuh dr hammock...hammock tu ape?? err..~


ni lah hammock yg buatkan aku jatuh terduduk nyah~

ni trip mt tebu,terengganu


uwarghhh..sakit tau x..!!!

xnk tido hammock lagi la macam nih...

T_T

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs