sOmebodY watching On me

Tuesday, 17 January 2012

tangan sape sepah2 nih~

si cute..ahakss
si gedik *_*
Muzium Negeri Perak


tgah hari tadi teman adik aku yg gedik tuh g Bangunan Perak Darul Ridzuan kat ipoh amik borg kerja ngn kerajaan negeri..apply je lah kan mn tau dapat....mase nk balik kene lalu jalan lain..yg mn akan lalu kawasan muzium dulu...then terpampang..PAMERAN KERANDA...wahh...ade org mati ke dalam tuh??hehe...adik aku pon sebok nk g tgk..aku pon layan kan je lah memandangkan dah lame benooo tak g muzium...masuk2 je dah seram...mn tak ye..dgr org tgh talkin bagai..masuk2 dah ade keranda..kubur pelbagai agama..tp plg aku seram tttg agama kita lah kan..terasa dekat masa kita nk bertemuNya..cukup ke amalan??belommm~..T_T.....aku dah takot sbnrnye..buat2 berani je..ntah knp..padehal sume tuh kan tipu2 jek..tp pihak muzium mmg bt macam real...yg real kat upacara hindu dan cara agama kita ISlam...seram beb...xtipu...

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs