sOmebodY watching On me

Tuesday, 31 January 2012

hubungan dah berakhir??

hye u ols~

hari ni aku mmg tgh rajin nk mengadap lappy dan belog yg x comel nih.. duk klik2 kat google image tadi..terperasan benda ni..so aku pon mule membuat hipotesis awal sebelum membuat kesemua konklusi di sini...cewah..


pernah korang mengalami situasi bad day macam nih?? sure pernah kan? sebab aku pun pernah dulu..tapi sekarang aku lah manusia paling happy sekali macam pic girl yg kat bawah sekali tuh... syukurr..lebiu mr montek..eyh~

macam biasa la bila mula-mula putus CINTA...dunia rasa gelap gelita...makan tak lalu..tido pon tak leh sebab duk teringat muke cipanzi yang buat korang sedih tuh kan? itu adalah normal...sebab dah tentu korang sayang gila kat seseorang tuh kan..nama pon cinta..iye tak..xpe..bagi aku..kalo korang ditingalkan or wat ever..nangis je lah sepuas-puasnya..delete la gambar-gambar memadu kasih korang tu...tayah nak tengok meratap bagai...tapi ada orang cakap jangan delete..sebab dia kan boleh jadi kawan kite...OMD..pls ppl....yurks~


then , kalo korang perasan bila dah seminggu or bape minggu ikut ske korang lah...korang start nak makan banyak-banyak..betol x? nak coklat lah ...cheese cake lahh..tutti fruitti lahh....steamboat sane sini...konon2 nak try sume restaurant yg ade kat malaysia nih..kalo ada duit lebey nak g obersea plak kan..betol x? itu jugak ada lah normal...sebab korang dah mula utk lupakan muka badak air yg buat korang susah hati tuh....

and jangan tak tau..dalam masa korang cuba utk melupakan....si dia mungkin menyesal ...masa ni lah emosi korang mula lah x stabil balik..nak terima balik ke tak eyhhh??...huhu.. no point...tapi ikut keadaan jugak la kan...tak semua orang sama...setengah orang leh je terima balik cipanzi or badak air or wat ever u call them..itu adalah normal....

so gal out there....think twice...~


so tepuk dada..tanya lah selera..kalo korang tanya selera aku...aku nak Oreo cheese cake skrg...Mr montek jom pi Secret Recipe!

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs