sOmebodY watching On me

Thursday, 29 September 2011

kalau fikir balik

kadang-kadang bila fikir balik..
aku rasa nak nangis...
yg aku boleh bt..
pujuk hati sendiri..

xda sape pun yg fhm..=,(

apa rasa?

lelaki..

fahami wanita itu..
jangan kau tinggalkan dia harta semata-mata
tinggalkan juga kasih sayangmu..
perhatian dan berilah dia sedikit masa darimu..

kerana itulah yang dimahu oleh wanita itu..

lelaki..

fahami wanita itu..
kau ingin dia menyayangimu..
kau ingin dia memberi perhatian kepadamu
kau ingin dia taat padamu..
kau ingin segalanya sempurna untukmu...

wanita itu?

dia juga ingin kau fahami..
dia juga ingin kau menyayangi
dia juga ingin perhatian..

jangan sampai wanita itu berubah hati..
jangan sampai wanita itu tawar hati..
jangan sampai wanita itu pergi dari sisi...
jangan sampai wanita itu rasa tidak dihargai..
jangan biarkan wanita itu rasa seperti dia sendiri yang mencari perigi...

biar hari menganjak minggu..
biar minggu menganjak bulan..
biar bulan menganjak tahun..
tetapkanlah di hati...
layanan dan kasih sayang yg sama erti..

pertama kali dia kau kenali..
sayanginya seperti suri hati..
sayanginya seperti dia menyangimu wahai LELAKI..

nak jadi cam retissss...

hye u ols..

satu hari..

ANE: igt nk pakai baju pompuan2 sikit lah..make up2 skit...oke tak?

MHJ: selama ni x ker?

ANE: igt nk pakai skirt girlish2 la mucuk..heheh..ala2 hana tajimaa,maria elena or yuna tuh!!!owhh sgguh teringin hokeyy shayanggg...pakai tudung selekeh-selekeh skit...!!!!

MHJ: owh..oke je...pakai la mcm yuna tuh...(rupenye dia pon terperasan fesyen nih)

ANE:erk....ok..ok...nk make up2 xpe kan?

MHJ: oke je sayang...

ANE:oke.!

hahhahahaha!!!!