sOmebodY watching On me

Thursday, 7 July 2011

pengakhiran fikiran.

duk sorang-sorang kadang buat aku terpikir..

dulu aku rasa lonely
dulu aku rasa hidup ni macam kosong
dulu aku rasa banyak kawan yang main tikam belakang aku
dulu aku banyak percayakan pada orang yang salah
dulu aku sentiasa memendam rasa marah,dengki

sudah sempurna ker hidup aku ni
aku dah jumpa dengan orang yang betul ke?

jawapan pengakhiran fikiran:

tapi sekarang..
aku rasa hidup aku tak macam dulu
aku rasa hidup nih hebat ..
sebab aku ada kawan-kawan yg sentiasa menyokong tak kira kat mana pon diorang.. even kat tgah laut ker,dalam hutan ker,tgah bandar ker..sume nye masih support aku ..thanx
sekarang aku lebih memaafkan sesiapa saja yang suka maen tikam belakang ni.. sbb mungkin dia pon dah kena macam yang aku kene dulu kan..so maafkan je lah..kesian..
dan..aku rasa aku dah jumpa dengan orang yang boleh jaga aku dunia dan akhirat..
insyaAllah.