sOmebodY watching On me

Sunday, 22 May 2011

happy convocation!!!


semalam adik aku..Areen Nooraliza gemok dah pon konvo kat PUO...mmg panas gile kot sane...but,last2 hujan jugak selebat2nya..naseb baek mase kluar dewan hujan dah seriat sikit...kalo tak, menanges x berlagu la deme xde gambo konvo..heheheh..so enjoiceee the picture..

ni lah wajah adik aku yg gemOk tuh..
(haha..tipu.dia x gemok..aku yg gemok)


si geMok ngn mama..Pn Noreha Ibrahim
ma..sorg lg anak ma dah grade!!!


si geMok teringin nak bergambar dengan aku jugak sbg sifu...hehhe


nih antara classmate si geMok..
korg perasan tak Palee UTHM ade kat situ..hehe
tu adik dia(3 dari kiri..sebelah adik aku)..adik dia satu kelas ngn adik aku...
tp deme asyik bergaduhhh je dulu...ape laaa..

ni barulah palee yg betoi..same kan muka dia ngn adik dia tuh..
lame betul aku tak jumpe dia nih..hehe
baru bape bulan..selepas meninggalkan UTHM..
yolah kan..masing2 sibuk dengan kerjaya..eceh..
tp palee tetap seperti dulu..aku jugak yg kembang..aduyaiii