sOmebodY watching On me

Wednesday, 9 March 2011

sakit.

seronokkan manusia menyakiti hati orang lain...
tak boleh melihat kebahagiaan orang lain..
kau itu,
memang dari dulu aku perhatikan...
memang dari dulu kau akan berada di dalam "senarai" aku
jangan berlagak baik di hadapan semua orang..terutamanya aku
jangan berkata tidak mahu bermusuh dengan orang..konon nya tidak tahu bila ajal akan tiba...
kau akan tetap berada di dalam senarai teratas aku...

aku sakit bila kamu begitu!
tahniah...!!!!!

setiap air mata yang keluar nih..aku tak kan maafkan kau..

klik disini...
bila akan tiba masanya..?

are you tough enough!!!!

huhu..cik aeyin baru je pas register form nih!!!

cik aeyin ngn kenkawan dia nk g bulan sploh nih..

lambat la lagi..tp kene register sekarang..

sape yang pegi?

huhu...nama mereka masih dirahsiakan..

xmo glamer kate mereka..

tgu je la cik aeyin uplaod gambo deme..



klik disini

nyanyuk

mama g keje kul 7 am naek motor...

mama call kul 9 am..

"lisa...tolong g kat parking MPM (majlis perbandaran manjung) tengok kunci motor jap..mama rasa tertinggal kat motor ler..."

bedesupp aku pegi tengok motor kesayangan aku tuh!!!!..

fuhh..naseb bahekk adoo!!kalo takde..aummmmm....loteh denn!!!

itu lah mama aku...


lisa balik keje kul 1 pm..

lisa nak masuk keje balik kul 2 pm...
"amik je kunci atas tv trus nk start enjin kete..apesal tak boleh masuk lak kunci nih...rupenye kunci motor yang aku amik..padan lah pun"

itulah anak mama tadi..

aku dah nyanyuk..korang bile lagi...(-_-)"