sOmebodY watching On me

Monday, 26 December 2011

ramai dah lepas..

aiyooooo...musim cuti sekolah dah nak abes..nampak gayanya kawan2 aku sume da melepasi zaman bujang..ade yg kawen...ade jugak yg bertunang....ramai gileeee plak tuh uwaaaaa korangg..sampai hati x tgu aku ....korang mmg taw..ni mama plak baru call..."adik dalam masa terdekat nih..tgu lisa balik je" ....whattttttttttttttttttttttttttttt..... tersentak jugak hati aku...rasa xnak balik je....huhu...padehal aku taw dah dia nk bertunang...aritu dia kol mintak kebenaran...tapiiiii secepat nih???OMD!!!.....siap dah beli cincin bagai...hurmmm....bila la masa aku nak sampai....

ramai dah lepas..hang bile lagi arien noor ellisa?

2 comments:

  1. apa lagi, ija langkah bendul..demand la 1 set lengkap sepersalinan..kakakaka

    ReplyDelete
  2. kikiki...aku mintak dah!!!hahahhaha

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs