sOmebodY watching On me

Tuesday, 1 November 2011

cerita konvo saya





tanggal 30.10.2011...aku sudah bergelar graduan Universiti Tun Hussein Onn Malaysia(UTHM)..setelah bergelumang dengan pelbagai ragam pensyarah,kawan-kawan,aktiviti luar, masalah pelajaran + peribadi ,kenangan...semuanya membuatkan aku lebih kuat dan inilah apa ada nya aku sekarang..seorang insan yang dulunya hampir putus asa...hampir tersungkur jatuh..tapi semangat dari semua orang yg membuatkan aku bangun dan terus menggenggam segulung ijazah..alhamdulillah.. turun naiknya hidup aku nih ..mematangkan lagi kehidupan aku...masa hari kejadian...tiada keluarga yang menemani...tiada muka mama yg dapat aku ciumi...papa apatah lagi...hurm...keluar dewan..aku rasa sepi je..tidak seperti orang lain..yang ibunya datang memeluk...ayahnya datang mengucup...adiknya datang memberi bunga..aku tidak seperti mereka...aku hanya menjaga diriku sendiri...tersenyum melihat mereka semua...namun, mujur kehadiran kekasih hati Mr MOntek..menaikkan semula emosi aku yg sudah pun jatuh airmatanya..sudah tak mampu aku tanggung...dia yg meredakan semuanya..terima kasih sayang...terima kasih kawan-kawan yang datang memberikan semangat ... terima kasih mak eda..kak asmah...along...chetot... pemberian bear dr kalian akan ku jaga...terima kasih pada nurul..din season...mas..aserk...umar.. aida..azie..mie... aku terima bunga kalian dengan penuh perasaan yg sgt terharu..thnx pada semua kawan2 yg wish..di fb di blog.di ym..di wassap..di msg..thnx sgt2...wpon ketiadaan family di sisi..aku terharu...terima kasih semuanya....dengan adanya anda semua...aku jadi kuat.....mama..lisa da buktikan pada mama yg lisa boleh berjaya...i luv u and miss u....tggu kepulangan anakmu ..jumaat ini..

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs