sOmebodY watching On me

Saturday, 8 October 2011

selamat pengantin baru aini (maksu) & epoi (jambu)




ni la geng masa skolah dulu..ade sorg lg...liza...xdatang


dak kelas aku masa skolah teknik...
PKEE 3 02/03 sekolah menengah teknik seri manjung


hehe...actually dah lame dia menikah..aku je br nk up cite pasal nih..da masuk buln 10 pong....nih kawan aku ..yg si suami saiful bahari aku kenal dr skolah rendah tp dia kenal aku kat skola menengah...yg si isteri aini aka maksu aku kenal mase skola teknik...kire nih lah geng2 aku mase skolah teknik dulu..akhirnye kome kawen jugak yer aini ngn epoi...haha..apesal aku ckp mcm tuh???haaa...hny kenkawan je yg leh tau crite diorg nih...bile pikir balik...lucu pon ade...ape2 pon dah selamat dah sume nye pada 2hb 9 2011 arietuh..semoga korg dua dapat bb cepat2 taw.mesti comel gilee...!!!!

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs