sOmebodY watching On me

Thursday, 6 October 2011

OMG

aku dah bnyk assg!!sume dateline da dekat!!!tp sume masih terancang...

aku masih sebuk2 packing2 barang...nk pindah rumah baru le katekan...aku skrg kan menumpang umah nurul lagi..maybe esok atau lusa...aku pindah ke rmah baru..harap2 sumenye oke..sbb aku smpi skrg tak penah tgk umah tuh..^_^....gamble gile kan..lantak ler..janji umah sendiri...susah tumpang2 umah org...heheh...

yg paling aku xske part nak ngemas nih..aduyaiiiyooo...ammaaa appakk!!!sesape meh ler tolong aku kemas nihhh..xlarat dah..(heheh..padehal satu ape pon tak kemas lagi..maen campak2 je...cet!!tp aku tgh bengong pikir nih..mcm mn aku nk bawak almari besor bapak nih...muat ke masuk dlm VIVOT aku nih!!!!!sian my baby nnt..semfffuuuuttt dia nt...

owh tapi xkesah...aku nk setelkn sumenye jumaat ngn sabtu nih...ahad aku nk pegi jumpe encik muncit..letih ke tak ke..aku nk g melaka jugak!!!...gile kentang budak kecik nih..tak penat ker??????taklah..sbb sy nk jumpe syg saye...heheheh..mesti ade yg nk muntah hijau kan??ko ade??xde kan.....

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs