sOmebodY watching On me

Monday, 24 October 2011

pre convo utk degree!!!




disebabkan oleh aku terambil jubah awal..dan disebabkan impian aku nak amik gambo berjubah atas PUNCAK GUNUNG tak tercapai..aku pon pegi je la kat dataran siswazah UTHM untuk pre convocation ..convocation aku ahad nih..30/10/2010..sessi pagi..sesape yg free tu meh ler dtg...aku sedih sbb family sume x dtg..jauh kan..lagipun diorang x sihat..
so aku berkonvo dgn kenkawan je la..
n my Mr Montek..nasib baek dia dtg..kalo dia pon x dapat datang...??
ouh apelah makna konvo bg aku...=,)
but its oke..aku oke mcm nih...aku leh hidup berdikari..
xmau susah kan mama & family..

Tp..Mr Montek HARUSSSS datang taw...kalo x, tamo kawan!


Friday, 21 October 2011

our 1st anniversary..


21.10.11

i've noticed that being with you,
i smile more often,
i anger a little less quickly,
the sun shines a little brighter,
and life is so much sweeter.
for being with you takes me to a different place...

A place called LOVE...

i luv u Mr Montek...
you make my life worth living...

Thursday, 20 October 2011

yg setia bertugas

Prof Dr. Azira Maskan




Ir. Aida sofiah

Prof Dr. Arien Ellisa

haha...xde keje cari keje...we all td bertugas di bilik Alumni UTHM CARE..
dah xde alumni yg nk dtg petang2 tuh..kitorang pon ape lagi..bersnap2 sakan lah kan..

yg dipakai oleh kami nih adalah utk student PhD..
belom lagi untuk kami...=)
but one day insyaAllah~

Wednesday, 19 October 2011

sedih

...semua mimpi hanyalah mimpi...
..hanya aku yang bersemangat rupanya..
dan semuanya itu buat aku rasa bersalah SEUMUR HIDUP
T_T

xsabanyeee..

ei..xsaba nk g melaka...nk celebrate mr monteknye convocation....n our 1st anniversary....g sane nnt leh amik gambo pakai jubah sesama....huhuh...xsaba nye weekend nih....akak yg bt kek tu..bt kek sesedap yer....penat sy design...

Sunday, 16 October 2011

6 days to go

tarikh tu..
akan bt aku tersenyum..
akan bt aku teringt sumenye...

i wish u were here Mr Montek

Thursday, 13 October 2011

konvo

xsaba nk konvo..
tp..

..mama & family xdtg..

T_T

x abes-abes

hye all..

aku dah tak tau nk cakap apa dah...
mmg mcm tuh kot jenis budaknye..
nak tegur mcm mn pon x tau...
letak kete ikut suke ati...
susun brg ikut suke ati..(x susun pon..skit mata aku)
arghh..semak gile kepala aku bila tgk..
plsss laa!!!!



aku tulis kecik2 nih supaya aku x salu baca entri nih...
sakit kepala aku...

(O_o)...ate mcm mn nk handle nih..?

Monday, 10 October 2011

hidup sgt ceria....(^_^)v


hari-hari aku slalu ceria bila dgn pakcik montekkkkk nihh!!
...happy sgt...
luv u montekk...<3


tiada lagi duka..seperti dulu...


xtau nak cakap...

ceria-ceriakan hari anda..
seperti sy ceriakan hidup saya...

(^_^)v

Saturday, 8 October 2011

selamat pengantin baru aini (maksu) & epoi (jambu)




ni la geng masa skolah dulu..ade sorg lg...liza...xdatang


dak kelas aku masa skolah teknik...
PKEE 3 02/03 sekolah menengah teknik seri manjung


hehe...actually dah lame dia menikah..aku je br nk up cite pasal nih..da masuk buln 10 pong....nih kawan aku ..yg si suami saiful bahari aku kenal dr skolah rendah tp dia kenal aku kat skola menengah...yg si isteri aini aka maksu aku kenal mase skola teknik...kire nih lah geng2 aku mase skolah teknik dulu..akhirnye kome kawen jugak yer aini ngn epoi...haha..apesal aku ckp mcm tuh???haaa...hny kenkawan je yg leh tau crite diorg nih...bile pikir balik...lucu pon ade...ape2 pon dah selamat dah sume nye pada 2hb 9 2011 arietuh..semoga korg dua dapat bb cepat2 taw.mesti comel gilee...!!!!

move on


heheh...
ai kenkawan...ni lah umah sewa baru saya....
yeay...akhirnya tayah tumpang-tumpang rumah nurul dah...
sian dia nk study terganggu...=)
dah snap2 trus upload kat sini...

tata..saya nak sambung kemas rumah plak...
kalo rajin meh la tlg kemas..
tp rumah nih takde ape pon..kosong je..
balik cuti nanti baru nak angkut segala harta mak nenek kat perak tuh...ngee..=)

Friday, 7 October 2011

teringin...



Women compression base layer tight skin shirt
Item condition: New with tags

Item condition: New with tags
Type: Shirts
Sub Type: Long Sleeve
Sport: Cycling, outdoor sports, soccer, running, foodball
Brand: emfraa/ fix gear
Main Color: Black
Size: S~2XL
Price RM160

Thursday, 6 October 2011

OMG

aku dah bnyk assg!!sume dateline da dekat!!!tp sume masih terancang...

aku masih sebuk2 packing2 barang...nk pindah rumah baru le katekan...aku skrg kan menumpang umah nurul lagi..maybe esok atau lusa...aku pindah ke rmah baru..harap2 sumenye oke..sbb aku smpi skrg tak penah tgk umah tuh..^_^....gamble gile kan..lantak ler..janji umah sendiri...susah tumpang2 umah org...heheh...

yg paling aku xske part nak ngemas nih..aduyaiiiyooo...ammaaa appakk!!!sesape meh ler tolong aku kemas nihhh..xlarat dah..(heheh..padehal satu ape pon tak kemas lagi..maen campak2 je...cet!!tp aku tgh bengong pikir nih..mcm mn aku nk bawak almari besor bapak nih...muat ke masuk dlm VIVOT aku nih!!!!!sian my baby nnt..semfffuuuuttt dia nt...

owh tapi xkesah...aku nk setelkn sumenye jumaat ngn sabtu nih...ahad aku nk pegi jumpe encik muncit..letih ke tak ke..aku nk g melaka jugak!!!...gile kentang budak kecik nih..tak penat ker??????taklah..sbb sy nk jumpe syg saye...heheheh..mesti ade yg nk muntah hijau kan??ko ade??xde kan.....