sOmebodY watching On me

Sunday, 18 September 2011

weekend yg beshH!!!


huhu.last week dok ajak en john pi santai mn2 tempat...tak kesah la ayaq terjun kaa...ayaq mati ka...tempat sejuk ka...tempat panaih kaa..x kesah...nk release tensionn...kununnnn..~~

last2 we decide pi hutan lipur gunung nuang..lepak2 sana...x naek pun gunung nuang..duk bawah jer..misi dia..nk masak tepi sungai je pun..hahha..xde keje..!sampai kat TBS...kene tgu en john amik la kan...berasap jugak la duk tgu dia...tp mn nk buat , jalan jammed derrr...sampai2 je dia kat TBS...bukak2 pintu ade girl dalam kete!!!...terkejut i taw nyahh...nama girl tu balqis....ape perasaan korang kalo bukak2 pintu kete ade girl lain dalam kete...haaaa.....ape korang rasaaaaa??????heheheh....

jom layan gamba je lah..mlaas nk cakap bnyk sapa girl tuh..
.aku tak kedekut nye kalo nk share2 nih!!!!

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.



ni lah pengarang jantung buah pisang en john...balqis
pemalu budaknyee..malu ker????


masa ni xmau kawan lagi...minit ke 3...


tadaaa...aku bawak kuar kamera...terus posing..siap peace tuh!




masa nih da jadi geng...hehehe...sebab busu tanak layan dia...aku je duk melayan dia bercerita...

profile
nama:balkis
umur :5 tahun
nama pakwe: naufal/sorg lg tak igt name..(masih dalam proses pemilihan)
periksa: asyik dapat no 1 dalam kelas

hehehe...lepas antau dia pulang..we all terus ke destinasi..

ICT-uptown-hutan lipur gunung nuang


jom maen masak2..


ahadnye aku bergerak pulangg~~

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs