sOmebodY watching On me

Monday, 12 September 2011

pertemuan singkat

semalam aku pegi beraya ke tjg bidara...kg encik john muncit ler...otw nk pegi tu macam2 dah rasa...tak senang duduk dibuatnyer....aku pegi sorg oke..br gentle....hahahah....but lepas dah jumpe mommy in law to be(MILTB)..cecece....rasa gemuruh tu sume hilang....she is nice person...angah pun macam tu.owh..nenek pon ade...dah lame kat situ br perasan yg encik john nye perangai ade sikit nenek nye..bab makan je lahh...huhuh....macam2 diorang masak...bersalah pulak sbb masak bnyk sgt....sedap gile!!!kene mintak resepi nih....dia sempat ajar buat bubur som-som je...yg laen maybe another day...

lepas tu nk balik MILTB tapau pulak utk menantu to be nih..hahahhahaha...segan lak aku....
then salam2 sume...encik john bawak jenjalan pusing tjg bidara...umah2 sedara...dan lastttt skali pi bandar melaka...dah lame aku nk naek river cruisse tuh!!!dapat jugak naek semalam....

hari pon dah nk malam..aku bergerak pulang ke Johor..

p/s: mekasey makcik masakkan macam2....

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs