sOmebodY watching On me

Friday, 15 April 2011

Abaabil Bird Nest Drink

salam all,
Semalam boss aku ade bagi satu minuman nih..Abaabil Bird Nest Drink..nih first time aku minum air sarang burung nih..bukan apa, nak beli macam rugi nnt kalo x minum...nih dah ade orang bg...telan je lah kan..rasa nya tak la seteruk yg aku sangka..tawar n mcm manis2 sikit..xla manis macam gula tu...nih 1st day aku minum....aku nak tengok apa yang akan jadi lepas aku minum abis satu botol..apa perubahan yg berlaku...sebab nye..atas usaha mengoggle..aku dah terjumpa khasiat nya..teruja plak kan..


Antara khasiat sarang burung adalah seperti di bawah :

Awet muda. Melancarkan peredaran darah. Melancarkan fungsi paru-paru. Melegakan batuk. Membersihkan darah. Membantu tumbesaran tubuh. --->nih paling aku ske... Membantu pembentukan tulang. Pembentukan darah merah. Sebagai agen antioksida. Membantu proses penyembuhan Asma. Memutih dan melicinkan muka. ....----------->nih paling aku suke.. Menghilangkan kedut-kedut muka. ----nih paling aku ske.. Membantu meningkatkan tahap IQ. -------->nih paling aku ske.. Membantu memulihkan tenaga dan stamina badan. Kesihatan tenaga batin. -----> nih pon aku ske..hahaha

1 comment:

  1. https://www.facebook.com/group.php?gid=121339624561114&v=wall

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs