sOmebodY watching On me

Saturday, 19 March 2011

perempuan itu ego

hahah...yeke?
ha'ah..
perempuan sumenya ego sebenarnya..
tak percaya??
meh sini join aku...
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

dia tak kan mengaku dia salah..walaupun benda tu salah sebenarnya..
dia tak kan mengaku kesalahan yang dia buat..sedangkan memang terang2 salah dia..!
dia tak kan mengaku dia sedih...walaupun masa tu dia sedih gila kentang!
dia tak kan mengaku yang benda tu tak oke...bagi nya...biar lah semua orang gembira..asal dia merana..!
dia tak kan mengaku yang dia sayang orang tu...walaupun satu dunia tahu diorang tu macam mana..!!
perempuan itu..egonya tinggi....tapi egonya akan rendah pada pasangan yang telah diciptakan untuknya..itulah perempuan..memang mereka diciptakan begitu..itulah kenyataan...


2 comments:

  1. tp ego laki lg laa tinggi.nk mtk maaf pon susah.

    ReplyDelete
  2. hye yunk..

    long time im not hear from u...
    how life treat u??

    sometime mereka mmg begitu..tapi kita la yg kena melembutkan balik..=)
    dia mmg diciptakan begitu..begitu juga sebaliknya

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs