sOmebodY watching On me

Sunday, 20 March 2011

nak bertukar imej

ni dulu-dulu..YuRin..teeeee..=D


sekarang nak macam ni...leh tak?

huhu..

teringinn sgt nak jadi santek2 macam hana tajima ke...yuna ke...fatin liyana ke...heehhe...leh tak saya melakukan perubahan??ts aku tgk satu yiutube..fyna kot name dia..tapi kena ke style tudung/ shawl tu ngn aku??tapi...xtau...sape nak tolong nih..!!aida sofiahhhh!!!!!i need ur help!

12 comments:

  1. pegi tgk maria elena punya utube. die best gak pkai ceni. ;)

    ReplyDelete
  2. cyg!!!!!

    i miss u sygggg....

    wokeyh bebeh...but oke x dyr??

    ReplyDelete
  3. oke jeaa. saya pun kadang kadang suda pakai ini mcm. hahah
    tapi, anak tudung awak ke depan sikit kakak.
    comel da tuhhh. ;)
    anddddd, i miss you too~ haha

    ReplyDelete
  4. oke dyr...

    blog x leh nk view dah kenapeE???

    ReplyDelete
  5. saye tengah berhibernasilah kakak. jiwa kacau. againnn. =)

    ReplyDelete
  6. aduyai cyg....

    sedih betoi kamu nih..
    xpe2..akan ada orang yg tau menghargai satu hari nnt...trust me...


    xoxo,
    ur sister!

    ReplyDelete
  7. ade ke kakak sayang? dah susah nak caye. :)

    ReplyDelete
  8. hahaha...xpe..jgn gelojoh...

    someday...there is someone...to hold u..lend u a shoulder to cry on...

    ReplyDelete
  9. take care. kite sayang awak tahu. :)

    ReplyDelete
  10. u too my dyr...i heart u too!!!

    ReplyDelete
  11. comel! hehe owh inilah entrynye ye? hehe thanks sagt2..and da comel tu..cube kedepan sikit je tudung tu.. =)

    ReplyDelete
  12. hye cik fyna:

    ini la entri nye....oke..thnx menjengah and nasihat...huhu

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs