sOmebodY watching On me

Monday, 21 March 2011

hubungan

saya kenal dia baru je lagi..
sejak hari lahir saya yg ke 24 thn
sy anggap dia mcm kakak saya
dia mungkin sudah berada di dalam satu perhubungan.."enganged"
cuma dia masih nk berahsia..
tapi dia takleh tipu saya...hehheeh
saya tahhuu....


saya kenal mereka lama dah...
sangat lama dalam dunia luar pintu saya
saya tahu dari dulu yang mereka akan bersama
dan apa yang saya rasa itu betul..
mereka sudah berada di dalam satu perhubungan.."couple"
tahniah untuk kamu berdua...
saya tahuu...

sesiapa jua yg berada di dalam satu perhubungan
aku doakan kalian bahagia
hati dan perasaan..
mana la boleh untuk kita menidakkan...

2 comments:

  1. amboi adik hahaha...biarlah rahsia ;-P

    ReplyDelete
  2. hahaha..kan...kan...akak ke dlm post tuhh???ngeeeee...=D
    kantoiiii!!!

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs