sOmebodY watching On me

Sunday, 13 February 2011

perasaan

:: picture nih membuatkan aku tergelak sendirian::
::lucu::
jangan disalahkan lelaki atau perempuan

aku xkan salah kan mn2 pihak pon...
lelaki atau perempuan..
semua nya sama je sebenarnya

fikiran kaum hawa:

kenapa mereka lelaki sering memainkan perasaan ini..datang memberi harapan
kemudian tinggalkan begitu sahaja setelah cinta ini diberikan padanya..
pergi kepada yang lain...rupenye bukan aku je yg kau sayang...ramai lagi...

itu fikiran kaum hawa..

fikiran adam:

oh wanita...kenapa kau sakitkan hati aku dengan pergi kepada yang lain..aku syg kau sepenuh hati..aku tak cari yg lain..tapi kau ...kawan dengan orang sana...kawan dengan orang sini..
nk test power kononnya...lagi ramai skandal...lagi orang pandang kau hebat...begitukah??


kita lelaki atau perempuan sama saja...asalkan hati itu berniat baik..asalkan hati itu jujur.asalkan xde perkataan "skandal"...semuanya akan sempurana....percayalah...~

6 comments:

  1. i miss u too sayang..=)

    dear..how life treat u??
    everything oke rite?

    ReplyDelete
  2. xsuke sgt dgn perkataan 'skandal' tuu..uwawawa...menci3..it's so hurt ;(

    ReplyDelete
  3. tatiana:

    if boleh kita elak..kita elakkan lah...rasa nya tak perlu skandal2 nih...apa guna berkapel kalo nk menyakitkan hati sesama sendiri..apa guna nya kapel kalo masalah xleh nk di share..tapi bercerita pula pada orang laen (best fren @ skandal)...x kemana jawab nye...itu dr pemerhatian rin je ...depends la korg pulak mcm mn...

    ReplyDelete
  4. hehe...mcm ada pengalaman jer rin~

    ReplyDelete
  5. bercerita dr pengalaman la nih kak ida..
    pengalaman tu yg mendewasakan sayeee..ngeee

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs