sOmebodY watching On me

Monday, 27 December 2010

bayang-bayang

ManUsiA takOt paDa bAyanG-bAyanG sendiri?
ye...kenapA taK peRcaYa ke?


mungkin masih ramai yang tak perasan dengan aktiviti ini...
kawan-kawan aku..kadang2 aku pun takut pada bayangan itu..
mmg masih ramai lagi manusia di luar sana yang takut pada bayang-bayang
bayang-bayang yang selalu mengekori dia ke mana saje..
bayang-bayang itu yg sering menghantui hati dan perasaan nye..
bayang itu yang akan menjadi teman setianya..
mungkin dia akan merasa senang dan bahagia...(^_^)
mungkin bayang itu juga yang selalu temani kau hanya untuk menyakitkan...(-_-)
tapi ingtlah sahabatku...
bayang-bayang itu yang akan sering memainkan perasaan kau..

sebab itu kau rasa bahagia..tapi sekejap saja kan?
jangan bermain dengan bayang sendiri..
kelak kau akan kecewa nanti...

Awan nanti kata aku kandung air,
Sampai tempat sejuk aku pun cair,
Tengok dalam air nampak bayang-bayang,
Campak satu batu bayang pun hilang.

Tanya sama hati apa rasa sayang,
Apakah tandanya nampak dipandang,
Kumbang rayu bunga bulan dan bintangnya, Mula tanda-tanda hubungan mesra.


ingin bermain dengan bayang sendiri tak salah..cuma biar berpada...peace

aku x kenai hang pon.=)

aku xkenal pon kau sape..
aku tau kisah kau pon gitu2 je..
aku tau kau sayang dia..
baru je lagi kan..?

xpelah..Allah menjanjikan yang terbaek utk kau la tuh...
mmg sekarang kau akan rasa sakit macam aku rasa dulu..(aku x mau igt dah pasal dulu!.nate beghuk)
but then, kau akan rasa senang dan bahagia nya kemudian...

jauh kita sayang

selalu memanjakan saya
aku suke makan naan cheese dengan dia

kini aku betul2 dah jauh dr dia,mereka dan sesiapa pun di sana.. br kelmarin dan semalam di bumi hang tuah..tp kini sudah kembali di negeri sendiri.. sedey nih..

jauh kita tak bermakna benci
jauh kita tak bermakna lupa
jauh kita menjadikan kita makin sayang

jauh kita menjadikan kita semakin dekat sebenarnya..