sOmebodY watching On me

Friday, 3 December 2010

saba dengan dugaan ye ...

kasihan dia...aku tau kau syg dia..cuma yelah..kite perempuan xkan nk mulakan dulu melainkan mmg betol keadaan yg memaksa kita yg mulakan dlu..(heheh)..oke2..kembali ke kisah kau tuh...aku tau kau sekarang sgt buntu dan runsing..mungkin kau perlukan teman untuk berbicara tentang semuanya...tentang komitmen kau, tentang soal hati kau..aku sedia membantu..sekarang kau tgh buntu..kami nampak semua tuh...kau selalu menangis kan..ingat..aku pernah cakap...Allah xkan menguji kita lebih dr apa yang kita mampu..aku nampak kau sayang dia masa kita first time jumpa dulu..masa tuh aku xtahu yang kau dan dia pernah ada perasaan ..hehe..sori tau..aku baru tau..selepas ade org bgtau aku.ngeee dan sejak itu aku harap kau dengan dia akan kembali bersama..tapi nampaknya keras hati si lelaki ni...herm...sekarang nih kecoh pulak kata laki nih ada somebody...tapi betol ke perempuan tuh..haishh..perempuan tuh pun satu...lepas satu..satu...lepas tuh yg ko punye plak..er...tapi harap it just rumors la kan...ko jangan la sedih2 lagi...jangan la nangis2 lagi...aku nak kau kuat..cheer up dear..kitorang salu support ko tau tak...kepada si lelaki itu...tolong lah faham bahawa si dia sangat sayang kan kau!!tapi..kalo xnak sila berterus terang..jangan mainkan perasaan dia...aku penah rasa benda tu..sakit...naseb sekarang dah jumpa abg boye taw..kepada F...saba ye yunk...aku tau ko sangaaaatttt kuat walaupun kita hanya pernah berjumpa sekali saja...heheheh...yg laen nye hanya di FB dan YM kan...kalau kau sdg membaca blog nih....ingat..never give up!!!!!!!!kitorang support ko okeyh!!!!!

2 comments:

  1. kepada F...saba ye yunk...aku tau ko sangaaaattt..


    F :: anda sangat beruntung kerana punya sahabat seperti AriEn NoOr eLLisA...

    AriEn NoOr eLLisA:::tahniah kerana kamu sangat memahami sahabat kamu, walaupun kamu jarang berjumpa.....

    ReplyDelete
  2. aida kasri...:kamu nih mcm kenal je F tu yer...bukan fariza taw..~

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs