sOmebodY watching On me

Thursday, 30 December 2010

all in 2010

penutup tirai 2010




hidup aku yang penuh suka dan duka sepanjang 2010..

outdoor

awal tahun 2010 aku macam nk quit dari dunia outdoor..aku pon tak ingat kenapa..cuma yang aku ingat aku macam frust dengan orang-orangnya kot..yang menyakitkan hati maybe..but i dont know who and why..dont ask me..really cant think bout it..tahun nih jugak aku berjaya menawan 7 puncak tertinggi semenanjung malaysia..alhamdulillah

study

alhamdulillah i've done my degree..setelah berhempas pulasann dengan FYP..erkk...make me sick..hahah..salah amik kos agaknye aku nih..tahniah arien..tahniah..!!


friend

macam-macam jenis kawan yang aku jumpa..
kawan yang "prihatin"..yang sibuk nak tau semuanya , kawan yang bertalam dua muka, kawan yang penyayang, kawan yang makan kawan, kawan yang tikam belakang, kawan yang sentiasa ada masa susah dan senang, kawan yang salu ada masa senang je pon aku jumpe..kawan baru yg dikenali secara tak sengaja..tak kira la siapa pon korang bagi aku..or aku di hati korang..korang ada yang penyeri dan penghancur masa bahagia aku.. jasa baik dan baik kalian itu tak kan pernah aku lupa sampai bila-bila..owh,kepada stalker yang macam s*** juga..aku xmarah korang nk baca..baca la..yelah kan..kan aku dah public kan kat sini..lupe pulak.. aku maafkan korg jugak di atas pujian yg di berikan..aku xtau apa masalah ko ngn aku..tapi aku maafkan je lah.


love

thnx for being apart of my life
i love u

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs