sOmebodY watching On me

Monday, 29 November 2010

tiada lagi entri dari aku....

MAYBE tiada lagi entri dari aku
MAYBE itu yang terbaek..
MAYBE cukup setakat ini..


boleh ke??

xboleh sbnrnye...hakhakhak..
kat sini je tempt aku nk luah ape yg aku rase,,
lepas aku dah luah aku akan lupe marah aku (kalo tgh marah la)
melainkan aku bace balik ape yg aku tulis..(aku akan igt)
so, ape2 entri dalam nih...
janganla amik ati sgt..bukan nk tuju sape2 pon..
hanya luahan perasaan
aku yg tak dpt ditanggung sorg2...
sbb aku takut utk percaya org dah...(percaya gabbit je lepas nih)
lepas tu aku akan lupe..
korg igt...???sape suh bace..!!
hehehehe

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs