sOmebodY watching On me

Saturday, 27 November 2010

kids & baby photo contest


kids & baby photo contest



syarat-syarat penyertaan :

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya.http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..


2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)



3. letakkan banner contest di sidebar anda.



4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..



5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.



6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.



7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.




tarikh tutup sehingga 15 DISEMBER 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)



hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.http://sweetlikekisses.blogspot.com





...........................................................
diam sume...awisy nak bace doa kejap taw..mintak2 leh menang earing tuh...
leh bg kat mama awisy..


u must try this...kan cantek pakai earing bile nk kawen nnt


aku tau kau minat brg2 mcm nih..so join...naek gng jgn pakai oke..!


join la k.mira contest nih..nnt lagi bersinar2 earring tu bile terkena cahaya bulan


dah start keje baru kan???lagi santek bile pakai earrin nih...join contest nih tau..



aku wajibkn ko join jugak...


u must too!!!kite slalu berbloging...yuk..join!!


k.erin dah support nih


jaja jom join

1 comment:

sUke Ati nAk tulIs