sOmebodY watching On me

Tuesday, 23 November 2010

kaloi OOooOo kaloi..~

gambo nih kite amik mase zaman dulu kala...
ingat lagi tak..aku rindu gile mase dulu2


Lirik Lagu Perigi Biru - Bawang Putih Bawang Merah

Wahai perigi
perigi airnya biru
Tempat bermain
bermain pari dan mambang
Mohon izinkan
hamba merayu ibu
Izinkan hamba merayu ibu
bagi penawar
hatiku yang bimbang
wahai bonda
ibu kandungku
Wahai bondaku
bondaku si ikan kaloi
Timbullah bonda
ooh timbullah tunjukkan diri
nasi melukut dengan sayur keladi
nasi melukut sayur keladi
untuk bondaku di pagi hari
Wahai bonda ibu kandungku
~~wan..aku rindu kat hg bila hang nyanyi lagu nih mase buat ayor teh/kopi dalam hutan tuh!!...sob..sob..T_T
bile lagi nk treking sesame nih..liang east/west tu mg xdpt nk polow....

3 comments:

  1. hahaha...
    time tue ngah wt air teh..lokasi kt kem putih gunung tahan..kite bnti lunch...pastu aku wt teh..ngah kacau air dlm priuk..aku pon nyanyi lagu..siap pusing2 kn sudu lagi..hehehe

    mase tu gak la kamu gaduh ngan din..din xnak tgk kamu 5minit..btui x???aku igat smue..hehe

    ReplyDelete
  2. dia bukan xnk tgk aku 5 minit laa...2 minit je!!
    aku rindu milo dia la...sbb milo yg berjasa tuh la aku dapat berthan selama 8 hari...hahahaha..

    ReplyDelete
  3. hahaha...ala yg pnting aku igat hmpir ksumua kjadian yg berlaku 1thun stgah yg lpas..

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs