sOmebodY watching On me

Tuesday, 23 November 2010

aku masih x berubah?

kau kata aku masih x berubah ..
ape yg aku dah buat...
bila aku tny kau senyap..
hati siapa lagi yg aku da sakitkan..??
sape lagi yg teluka dengan kata2 aku?
kau je manusia yg baikkkk kan ??
baik xde drpd ade lah!!

6 comments:

  1. ngape kamu asyik emo jer nih?

    ReplyDelete
  2. kte xkn mampu puaskan ati sume org..sabar ye yunk..

    ReplyDelete
  3. ntah..ade manusia nih...yg x penah puas ati ngan kite..huh!!!

    lepas nih tgk la..dia nk ckp ape plak..!!

    sume nye x betol

    ReplyDelete
  4. buat bodo jek erin..biar dia gado sorang2 mcm org gle..huhu..

    ReplyDelete
  5. adeyhh..ko kne kawen cepat2...kasi hepi hidup sket dr semua nie..:)

    ReplyDelete
  6. ayiep:betoi gak ckp ang...

    alip:heheh...aku da bahagia dgn kehidupan aku sekrg...dgn org yg aku syg.~~huhu..kawen??xlame lagi kot...wekkk~

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs