sOmebodY watching On me

Tuesday, 5 October 2010

tiada kemaafankan??


thnx....
after 16days~~
kamu itu kawan aku..yg x pernah sekali pun menyakiti aku..malah sahabat yg selalu menolong aku walaupun aku tau layanan aku sgt buruk untuk kamu..maafkan aku kerana selalu sahaja menyakiti kamu sedangkan kamu sentiasa menolong aku....sentiasa...sahabat, jangan bersikap begini dgn aku...akan wujudnya rasa berslah yg amat sgt untuk kamu..aku hanya manusia biasa yg melakukan kesilapan...terkadang ada kelakuan yg tidak disenangi, perkataan aku yg menyakitkan kamu...sesungguhnya, teringin sekali aku meminta maaf di hadapan kamu sendiri...aku tak layak untuk berjumpa kamu..kerana kamu itu, sgt baik untuk org yg x tahu menghargai kawan seperti aku..my bad~
forgive me...i betul2 mintak maaf dgn u...~
thnx untuk snowcap,cakar ayam ngan dodol tu..kamu bt aku terharu lagi sekali...

2 comments:

sUke Ati nAk tulIs