sOmebodY watching On me

Monday, 6 September 2010

selamat hari raya..ikhlas dr saya~

tinggal bape hari je lagi kan...

disini sy ARIEN NOOR ELLISA nk memohon berjuta2 kemaafan kepada sesapa yg mengenali diri ini xkira la jauh ataupun dekat,tua ataupun muda,sihat ataupun sakit,musuh ataupun kawan...

kerana jika selama berkawan nih aku ade sakitkan hati korg..dalam sedar ataupun x..kita manusia kadang silap melakukan,silap mentafsir,silap memandang,silap berkata...bukan niat aku utk melukakan sesapa pun...kalo ade ...itu salah saya...dan maafkan saya...

kepada seseorg itu...

...i noe its hard to accept on what u've done to me..but...im forgive u oredy~

kepada seseorg itu..

...sy beri dia kepada kamu..(^^,)

kepada seseorg itu..

...kita x dicipta utk bersama...(sy da leh terima kenyataan ini)

kepada seseorg itu..

..sy suka "orang2" yg kamu bg tuh..sweet.. (u make me smile again) super hate u oke..!!!

3 comments:

  1. kepade aku xde ke???
    xpe la..pape pon..kepade cik erin..selamat hari raye aidilfitiri...wlau pon bnyak slh kamu kt aku..aku maaf kn..haha...mintak maaf juge kt kamu..hehehe...

    ReplyDelete
  2. haish wan nihhh...kamu pon termasuk la dlm ucapan tuhh.."yg musuh atau teman tuhh"...hahahahah..mintak maap ye wann

    ReplyDelete
  3. owh yeke..xspcial pon..hahaha...lain kali tlis kepada wan..haha...[dmand beb]

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs