sOmebodY watching On me

Wednesday, 30 June 2010

kesabaran~

orang lain selalu cakap aku mcm tuh...mcm nih...
yeah i noe..im nOt thE peRfect persOn
aku x seTaRaf denGan KedUdukan orang lain sekrg..
aku x cukup Kuasa utk menutup mulut dan hati yg membenci
dugaan apa yg aku tgh lalui skrg nih..??
kadang lemah ketabahan
kadang tewas di tengah jalan.

seseorang
dtg lah padaku..
kuatkan semangatku
bukan menjatuhkan aku.
luka hati ini
hanya aku yg tahu

Ya Allah Ya Tuhan ku...
kekal kn lah tahap kesabaranku...
supaya tak lancang mulut ku mengaibkan org lain
x datang kemarahanku pada sesiapa pun..
x terdendam pada mn2 hamba Mu pun...

orang lain...teruskanlah berkata2 tentang diri ku..
----->kadang kala tudinglah jari ke diri sendiri...<-----


~sEriNgKaLi terIngaT dGn Kata2 Ini..Allah tiDaK akN meNuruNkan dugaaN , lebih dArI keMampuaN hambaNya...~

kesabaranku ada tahap nya~


No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs