sOmebodY watching On me

Friday, 11 June 2010

dari Dia kita datang ..kepadaNya jua kita kembali

berdiri: arwah tok long
duduk dari kiri: atok, arwah nyang(ketua keluarga ini), arwah opah chu
salam...

dari Dia kita datang..kepadaNya jua kita kembali..

tahun ini...keluarga besar Mat Riau kehilangan dua orang insan yang disayangi..arwah tok long(10 jun 2010) dan jugak opah chu(januari 2010)...yang tinggal kini hanya lah atok ngah(atok saya)..air mata ini seringkali berguguran apabila memandang wajah atok taktala dia menyelak kain yang telah membaluti tubuh arwah abg dan adiknya yang kaku...hiba jiwa nya.airmata yg di tahan seringkali tewas jatuh jua ke pipi tua nya itu..hati mana yang tidak sayu melihat atok kami mcm tu..kini tinggal lah atok keseorangan yatim piatu di dunia..kami akan sentiasa menemani atok..kami syg atok..

lisa jaga atok..atok ngah tinggal sorg je skrg...atok ngah tu atok abg emy jugakk....(via sms)

abg emy jgn risau..kitorang akan jaga sebaik mungkin..ajal maut di tangan tuhan..itu yg tak mampu kita ubah kan...???


sedarkah kita??semakin kita dekat dgn ajal yg tak pasti bila kan kunjung tiba??

alfatihah untuk arwah tok long dan opah chu....amin...

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs