sOmebodY watching On me

Monday, 14 June 2010

crying like a baby..

cry...and cry again...

why la aku cepat sangat nak nangis..ngeh..ngeh..terasa keperempuanan kan.kan..

oke..tujuan menangis aku hari nih adalah disebabkan..rakan2 OJT aku dr POLITEKNIK menamatkan practical diorg..uwaaaa...mmg la aku sedey!!!tgal aku sorg tau OJT kat situ..naseb ade lagi staf2 yg sempoi mempoi...tp aku still nk nages jugak..sbb ape??sbb diorg usik2 aku...haaa..nak nanges la tuh..perghh..penat gua tahan beb pagi td..termeleleh jugak akhirnya!!!chaittt...jatuh lah kemachoan yg kupegang selama ini!!!ngeeee..=D

oke pesanan untuk adik-adik gue yg sudah tamat practical...

::jaga diri...
::kalo korg teruskan sifat mcm nih smpi korg keje esok..insyaAllah..jauhlah korg akan pegi...
::sebuk mcm mn sekalipon..jgn tgal solat keyh..
::akhir sekali....jgn lupekan JMSB especially en azri,mr lee,che wan,wak lan, mamat xde gigi tuh ngan wan...dan juge sepol,abu dan alan..juge saye yg CUTE nih...hahahah...



okeyh!!! CARGON!!!!

kami sume asyik terkenangkan kamu sume!!!

sangat malu bila nanges depan korg taw!!

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs