sOmebodY watching On me

Saturday, 22 May 2010

the winner!!!!!

yesszaaaa...

ahmad shahir zawawi..akhirnya terbukti u la juara sebenar...i vote for u oke before..heheh...esok nk dload lagu u..heheh..saya sgt shhuuuukeeeee taw....shahir ..keperibadiannya sgt tggi...apa2 dia ingat untuk bersyukur kepada Allah dan juga kedua ibubapa beliau...wahhh(mcm nih lahh!!!)..

pesanan untuk u:

Jangan hilangkan keperibadian kamu ye!!
Nanti tamo jadi macam M***!!lupa asal usul...
kita org perak!!kejo yop kejo!!!!

tahniah juga kepada adira di tempat kedua
juga untuk daus di tempat ketiga
maulana tempat keempat
and iwan tempat kelima...


Shahir - Kebahagiaan Dalam Perpisahan Lirik

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

No comments:

Post a Comment

sUke Ati nAk tulIs