sOmebodY watching On me

Saturday, 3 April 2010

bila rindukan seseorg....

oke...xtau ape nk tulis..tp bila terpandang bintang..teringat satu "story"....

kumbang: sy rindu awak la
bunga..


bunga: (di suatu tempat yg jauh)...sy pon rindu
awak la kumbang...


kumbang:kite jauh..

bunga:kalau rindukan sy..pndg je kat bintang yg
beribu tuh...=)...sbb kita akan pndg pada bintang yg same...



how sweet is it????boleh ke hidup kite pon mcm nih....penuh dgn cerita2 dongeng yg ending nya..happily ever after...teringat bila ada kat atas puncak gunung..mesti nk tgk bintang yg banyak2 tu....i miss all those thing there...sy nk hidup saya pon mcm tuh...sentiasa ada org yg rindu...


"kaLau riNdu saya..panDang la pada biNtang yang beribu tuh...sbb kita akAn pandAng pd bintanG yg saMa..."

5 comments:

  1. we are not in the same boat anymore.
    happy selalu kakak sayang.
    i love you.

    ReplyDelete
  2. bila kt atas puncak, baring-baring, mendongak langit. Tampak bintang yang bertaburan. "huh lawanya langit malam ni". Ayat tu mst kluarkan. Bila saat tu dah tak da, rasa cam rugi, teringin nak ulang saat tu. Tpi tu, masa xkan berhenti walau sedetik. Die tetap akan berlalu untuk mencipta rindu..

    ReplyDelete
  3. kuyah: imiss u too lalink~~~~

    wan: perghhh...kamu terlalu bnyk teori sehingga x mammpu utk dipraktikkan...

    ReplyDelete
  4. haha..xpyah nk praktik..
    aku percaye pade jodoh..
    satu hari t dtg la jodoh aku tue..

    ReplyDelete
  5. di puncak..brg smbil melihat bintang...~~

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs