sOmebodY watching On me

Monday, 9 November 2009

lewati 22 tahun anda dengan jayanya~~

salam sume...
saje nk share2 utk hari terakhir bg seorg gadis yg masih berumur 22 thn...heheh..

ape yg aku dah bt selama 22 thn nih..ape yg dpt dibanggakan sgt..erm..sekejap je hidup kite nih kan..kadang hepi..kadang sedey.
.(tp aku bnyk cite sedih dr hepi..ruginyee!!!) aku ske tgk org hidup bahagia..sentiasa ceria..ketawa..enjoy dgn sume bnd yg ade..aku nk sgt perasaan tuh..dulu aku mcm tuh..tp sejak akhir2 nih..mcm2 yg jd..langit x selalunye cerah..kadang tu..ape yg kita impikan pun belum tentu akan jd hak kita..pasrah je la...kadang2 apa yg ada di depan mata kita x nmpk..salu nk yg jauh..yg susah nk dimiliki tu lah yg kita nk sgt...suke cr pasal kan..padan muka..tp apepun..tu sume cite dulu...genap je 12.01 mlm nih..aku dah dewasa..!!!!!yipeeee..~~~~ satu angka lagi meningkat kat belakang tuh..perghhh....dah nk masuk 23thn dah kamu ye arien noor ellisa....

i wish to be a:

~ gud girl
~gud daughter
~gud person
~tanak malas2 lagi
~xnk pikir bnd2 sedih lagi
~hadapi semua masalah yg dtg dgn tenang...tanpa masalah,kita xkan matang dlm hidup..
~nak hepikan sume org yg aku syg...muaaahhhh...

3 comments:

  1. hepi besday arien..
    nway...ko da ade azam baru. bgus2.
    That steps will make your life change to the better than before.
    Jalan Mesti Kehadapan..

    sweet 23 to you...

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday erien...
    Dah besor pon kamu ye...
    Jgn umor je berubah..kamu nyer parangei pon kene ubah gak..
    xmo emosi-emosi lagi..huhu
    pape pon hope kamu sukses dalam hidup..

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs