sOmebodY watching On me

Tuesday, 14 July 2009

tropical de colmar


salam sume..lame x menjengah ke blog aku..biasa la...tenetx bape nk ade...harap pinjam broadband org je nih..dgr citer sem depan br pasang wireless...bingai gile!!...


keyh...sabtu hari tu...(11hb julai...aku,palee,mie ngan abg is) bergerak dr b.pahat pd pukul 8 pgi dan smpi di bukit tggi pd pukul 3 lebey mcm tue la...lmbt tue sbb bnyk sgt pit stop nye...=)...

kami bergerak dgn 3 buah kereta dr kl..yg lain sume dah tggu kat bt tggi...

keyh...drive2 smpi kat bt tggi...then decide utk trus menuju ke "tropical de colmar"...
tempat yg aku idam2kn utk pergi dr kecik lagi...heheh...akhirnya smpi jugak bersama2 dgn team KEMBARA.

pape pon aku sgt enjoy ngan trip nih..mmg best!!!!


shout out: x penah plak aku bantai makan durian kat genting highland..ngan korg je tau...

1 comment:

  1. perh.. enjoy sakan..
    mentang2 loan dh masuk~

    ReplyDelete

sUke Ati nAk tulIs